אודות
WISHING STONE מביאים לבמה ערב של רוק חי, גיטרות, אנרגיה וקלאסיקות מוכרות, אבל לא בדיוק כמו שאתם זוכרים אותן.
אם אתם אוהבים את בלאק סבאת', אודיוסלייב, איירוסמית, AC/DC, אתם תאהבו את הערב, יהיו גרסאות בועטות יותר של שירים פחות צפויים.
בקיצור נותנים ברוק. הרבה גיטרות, בירה, אנרגיה טובה, ושירים שירימו את הערב.